Monday, October 25, 2010

Mohon izin dari Maha Berkuasa kami menjawap berkenaan artikel konspirasi itu bodoh/penipu


Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum...



Bukan kita sahaja yang mengkaji konspirasi ini. Ramai rakan² kita dari luar negara lain juga menyelidik serta meneliti perkara-perkara yang berlaku disekeliling kerana merasakan ada "sesuatu yang tidak kena" termasuk juga Amerika. Jika dapat disedarkan, sedarkanlah semua manusia ini, jangan bersifat Asabiyah hanya menyedarkan kaum kita saja, kita biar kaum lain hanyut. Tak kira, apa warna kulit, apa agama, mereka perlu di bangunkan. Kita tidak mahu mereka terus dibuai lena. Apabila mereka sedar dan "mula" mencari kebenaran secara tidak langsung mereka akan semakin hampir dengan Islam.

Terlalu banyak perkara untuk dikupaskan dalam blog yang Encik Ahmad Saiful beri, saya ingin mengambil satu cerita konspirasi berkenaan tragedi 9/11...

Video dibawah adalah bukti² kukuh dari pihak-pihak barat berkenaan kisah terjadinya tragedi 9/11



Fakta Sokongan Dari Nostradamus

Sementara itu, terdapat ramalan Nostradamus (Michel de Nostradame) tukang tilik terkemuka dunia dari Perancis yang hidup pada abad ke-16 dalam quatrain-quatrain "Centuries"nya:-

"It appears not far from the age of the great Milleniuum, from the sky will come the great King of Terror, at 45 0 degrees, (the latitiude of New York state's northern boundary), the sky will burn the bird of prey,( the hijacked airliners), appears and offers itself to the heavens, (as they crash into the World Trade Center buildings) instantly a huge scattered flame leaps up, the King (an allusion to President Bush), to be far away from the enemy, the New City (an allusion to New York City-America) contemplates a condemnation, before and after war to reign by good fortune, (the USA will be victorious over it's enemies) after the buried will come out of their tombs."

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tragedi WTC September 11 ada dalam Al-Quran Surah At-Taubah

Tragedi September 11 ternyata sudah dituturkan Allah dalam Al-Quran Surah At-Taubah : 109.

"Maka apakah orang-orang yang mendirikan masjidnya di atas dasar taqwa kepada Allah dan keridhaanNya itu yang baik, atau orang-orang yang mendirikan bangunannya di tepi jurang yang runtuh, lalu bangunannya itu jatuh bersama-sama dengan dia ke dalam neraka Jahannam. Dan Allah tidak memberikan petunjuk kepada orangt-orang yang zalim."

Di situ disebutkan keruntuhan bangunan kerana yang mendirikannya adalah orang-orang yang zalim.

WTC yang runtuh di Kota New York pada 11/9/2001 berada di jalan JERF HAR telah disebutkan pada kalimah "JURUFIN HAR" dalam ayat 109 : At-Taubah yang membawa maksud mengikut tafsir ulama sebagai "ditepi jurang yang runtuh" ternyata adalah nama sebuah jalan di kota New York tadi, JERF HAR.

Surah At-Taubah terletak pada Juzuk 11 menunjukkan tarikh 11 haribulan kejadian tersebut. Sedangkan angka 9 yang menunjukkan bulan September bersamaan dengan kedudukan Surah At-Taubah pada surah yang ke 9 mengikut urutan surah Al-Quran.

Ayat 109. ternyata jumlah tingkat di WTC ada 109 tingkat.!!!

Kejadian tersebut pada tahun 2001, setelah dihitung-hitung jumlah huruf pada Surah At-Taubah ada 2001 ayat!!! Subhaanallah..

Ternyata Allah telah memberikan khabarnya 14 abad yang lalu tanpa diketahui oleh manusia. Inilah mukjizat Al-Quran.

Yang telah membuktikan kejadian pada masa yang akan datang.

Allah s.w.t. berfirman
"Sesungguhnya orang-orang yang mendustakan keterangan Kami, dan memandang rendah terhadapnya, tidak akan dibukakan pintu-pintu langit kepada mereka"
(Surah Al-Araf:40)

Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda:
"Barangsiapa yang berperang untuk menegakkan kalimat (agama) Allah s.w.t. maka itu Fisabilillah"
(Riwayat Bukhari, Muslim & Abu Daud dari Abu Musa al-Asyari lah.a)

Allah s.w.t. berfirman
"Jika kamu bertelingkah pendapat pada sesuatu, maka kembalilah dia kepada Allah dan Rasul, jika kamu beriman kepada Allah dan hari akhirat, kerana itulah yang lebih baik, dan lebih bagus kesudahannya"
(Surah An-Nisa:59)

Dari Ibn Mas’ud, dari Rasulullah Saw, beliau bersabda:
“Tidak akan masuk surga, seseorang yang di dalam hatinya ada sebiji zarah dari sifat sombong”. Seorang sahabat bertanya kepada Nabi Saw: “Sesungguhnya seseorang menyukai kalau pakaiannya itu indah atau sandalnya juga baik”. Rasulullah Saw bersabda: “Sesungguhnya Allah Swt adalah Maha Indah dan menyukai keindahan. Sifat sombong adalah MENGABAIKAN kebenaran dan memandang rendah manusia yang lain”
[HR Muslim]

INGAT BAIK² ... AKAL (OTAK) ADALAH PALING TINGGI DALAM JASAD TUBUH BADAN MANUSIA ... AKAL JUGA DIJUNJUNG KESANA KEMARI OLEH MANUSIA ... FIKIRKANLAH BETAPA MULIANYA AKAL DALAM KEHIDUPAN KITA SEHARI-HARI KIRANYA KITA TIDAK BERFIKIR SEBELUM MEMBUAT SESUATU PERKARA MAKANYA HATI/PERASAAN/NAFSU YANG AKAN BERMAHARAJALELA.

No comments: